Jak mogę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta?

W celu skontaktowania się z Działem Obsługi Klienta prosimy o kontakt mailowy: info@van-care.pl.

Czy mogę złożyć zamówienie za pośrednictwem strony?

Tak, zamówienie może być złożone bezpośrednio w sklepie online. Jeżeli na stronie www.van-care.pl nie znajdziesz produktu, które spełniłby Twoje oczekiwania, poproś o bezpłatny projekt oraz wycenę za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie.

Czy prowadzicie sklep stacjonarny?

Nie, niestety nie posiadamy sklepu stacjonarnego, ale zachęcamy do kontaktu z nami lub naszymi partnerami.

Gdzie mogę znaleźć warunki gwarancji?

Warunki gwarancji znajdują się w sekcji Użyteczne informacje.

Czy oferujecie rozwiązania dla wszystkich pojazdów użytkowych?

Tak, jesteśmy w stanie zaoferować rozwiązania dla każdego rodzaju samochodu dostawczego. W celu dopasowania oferty do Twoich potrzeb, skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie lub mailowo.

Czy istnieje możliwość zamówienia części zamiennych?

Tak, można zamówić części zamienne. W tym celu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Czy montujemy zabudowy na pojeździe?

Nie, nasze zabudowy możesz zamontować samemu, lub zlecić montaż jednej z wielu firm, z którymi współpracujemy (naszych partnerów znajdziesz w zakładce: KONTAKT)