OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI
- Van Care Polska gwarantuje sprawne działanie swoich wyrobów.
- Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar RP.
- Naprawa gwarancyjna będzie świadczona po spełnieniu następujących warunków:
3.1. przesłaniu zgłoszenia reklamacyjnego do klienta dystrybuującego produkty Van Care Polska lub bezpośrednio do firmy Van Care Polska drogą elektroniczną na adres e-mail: info@van-care.pl (druk zgłoszenia reklamacyjnego znajduje się na stronie www.van-care.pl),
3.2. przedłożeniu ważnego dowodu zakupu,
3.3. dostarczeniu wadliwego wyrobu gotowego do klienta dystrybuującego produkty Van Care Polska lub siedziby Van Care Polska (wyrób należy odpowiednio zabezpieczyć przed uszkodzeniem podczas transportu),
- Okres udzielanej gwarancji na wyroby Van Care Polska wynosi 5 lat.
- Jeśli w dniu dostawy Klient ma zastrzeżenia odnośnie komplementacji zamówienia, uszkodzeń mechanicznych otrzymanego wyrobu, to ma obowiązek spisać protokół szkody w obecności kuriera lub przewoźnika, uzyskać autoryzację kuriera lub przewoźnika poprzez podpisanie protokołu i przesłać go do Van Care Polska wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
- Po upływie 7 dni od wydania produktu nabywcy, klientowi, roszczenia odnośnie uszkodzeń mechanicznych (zarysowania, wgniecenia, otarcia) lub braków elementów /niezgodności w wyposażaniu wyrobu nie będą uznawane. W wyżej wymienionym terminie należy rozpakować towar w celu wykluczenia uszkodzeń.
- Widoczne lub ukryte wady wyrobu należy zgłosić pisemnie na specjalnym druku zgłoszenia reklamacyjnego dostępnym na www.van-care.pl.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać kod/nazwę wyrobu, numer faktury, dokładny opis stwierdzonej usterki oraz fotografię reklamowanych elementów. Niezbędne do wysłania informacje, takie jak: nazwa wyrobu czy kod znajdują się na fakturze. Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć kopię lub skan dowodu zakupu.
- Van Care zobowiązuje się odpowiedzieć na zgłoszenie reklamacyjne w ciągu 14 dni roboczych oraz wykonać naprawę gwarancyjną w ciągu 14 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji lub innym czasie uzgodnionym i potwierdzonym z Klientem.
- Odmowa wydania wyrobu lub reklamowanej części do naprawy w Van Care Polska, bądź uniemożliwienie naprawy u Klienta skutkuje zwolnieniem Van Care Polska z wykonania obowiązków gwarancyjnych i zrzeczenie się wszelkich roszczeń z tytułu gwarancji. W przypadku nie uznania reklamacji, Klient otrzymuje pisemne uzasadnienie odmowy wykonania reklamacji, a wyrób jest odsyłany do miejsca zakupu na koszt Klienta. W takim przypadku Van Care Polska może zaproponować odpłatną usługę naprawy.
- W przypadku nie uznania reklamacji, Klient otrzymuje pisemne uzasadnienie odmowy wykonania reklamacji, a wyrób jest odsyłany do miejsca zakupu na koszt Klienta. W takim przypadku Van Care Polska może zaproponować odpłatną usługę naprawy.
- Dokonanie naprawy przez nieuprawnione osoby lub użycie do naprawy nieoryginalnych części skutkuje utratą gwarancji.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Klienta do domagania się utraconych zysków i wyrównania ewentualnej szkody spowodowanej awarią wyrobu.
- Van Care Polska zastrzega sobie prawo do zmian i modernizacji wyrobu, nie wpływających na jego użyteczność.
- Wszelkie wadliwe wyroby lub części, które zostaną wymienione staną się własnością Van Care Polska.
I GWARANCJĄ NIE SĄ OBJĘTE:
- Uszkodzenie powstałe podczas montażu niezgodnego z instrukcją.
- Naturalne zużycie eksploatacyjne wyrobu.
- Mechaniczne uszkodzenia wyrobu powstałe w przypadku niewłaściwego użytkowania produktu lub oddziaływania niszczącej siły zewnętrznej nie związanej ze standardową eksploatacją wyrobu.
- Uszkodzenia powstałe podczas transportu i przeładunku
- Wyroby po zmianach konstrukcyjnych oraz naprawach dokonanych przez osoby nieuprawnione.
- Mechaniczne uszkodzenia powłok lakierniczych elementów metalowych powstałe w wyniku złej eksploatacji.
II ZASADY PRAWIDŁOWEJ EKSPLOATACJI WYROBÓW:
- Produkty należy używać zgodnie z ich przeznaczeniem.
- Unikać nadmiernej ekspozycji produktów na wilgoć oraz kontakt z solą. W przeciwnym razie metalowe elementy mogą rdzewieć.
- Unikać nadmiernej ekspozycji elementów lakierowanych na promieniowanie słoneczne.